Luottokortit ja turvatakuu

Luottokortit ja turvatakuu

Luottokortit ja turvatakuu – Usein kysytyt kysymykset

Jos vuokraat autoa kauttamme ensimmäistä kertaa, on tärkeää olla tietoinen siitä, että tarvitset luottokorttia auton noutoa varten. Kun sinulle tiedotetaan turvatakuun varaamismenettelystä, voit aloittaa loman ilman sekaannusta tai vaivaa. Tässä muutamia yleisimpiä kysymyksiä liittyen luottokortteihin ja turvatakuuseen.

1. Tarvitsenko luottokorttia auton vuokraamista varten?

Kyllä. Vaikka pystytkin maksamaan toisella korttilla meidän varausjärjestelmässä, pääkuljettajalla (nimi autonvuokrauksen varauksessa) on oltava voimassa oleva luottokortti omalla nimellään ja riittävä luottoraja tallettamista varten. Käteistalletuksia ei myöskään hyväksytä.

2. Mikä on turvatakuu?

Paikallinen autovuokraamo vaatii turvatakuun varaamista pääkuljettajan luottokortilta auton noudon yhteydessä. Autovuokraamo pitää hallussaan tätä talletusta ajoneuvon vahinkoja varten tai jos ajoneuvo varastetaan.

3. Vaaditaanko turvatakuuta, jos varasin Super Cover omavastuun hyvityksellä?

Kyllä. Omavastuun hyvityspalvelu ja Super Cover omavastuun hyvityksellä ovat Auto Europen tarjoamia palveluita, ei paikallisen autovuokraamon. Vahingon sattuessa joudut silti maksamaan omavastuun paikalliselle autovuokraamolle, mutta voi tehdä korvausvaatimuksen Auto Europelle vuokran jälkeen ehtojemme mukaisesti.

4. Kuinka paljon on turvatakuun määrä?

Turvatakuu on yleensä koottu summa vakuutuksen omavastuusta, täyden tankin arvo ja valinnaiset maksut, jotka maksat paikallisesti (lisävakuutus, laitteet, yksisuuntaiset maksut jne.). Voit aina löytää omavastuun määrän meidän varausehdoista meidän varausjärjestelmästä, jotka sinun on luettava ja hyväksyttävä ennen kuin maksat varauksen. Lue aina käyttöehdot kokonaan ennen maksua.

5. Milloin varattu summa vapautetaan?

Kun vuokra-auto palautetaan samassa kunnossa kuin se oli vuokrattu, talletus vapautetaan. Kuinka nopeasti tämä varattu summa on taas käytettävissä, riippuu luottokorttiyhtiöstäsi ja voi yleensä kestää enintään kaksi viikkoa tai pidempään joissakin tapauksissa.

6. Miten saan lisätietoa?

Meidän usein kysytyissä kysymyksissä ja yleisissä kauppaehdoissa on hyödyllistä tietoa luottokorttien varauksesta ja valinnaisista suojista. Voit myös löytää lisää tietoa meidän omavastuun suojan tuotteista täällä. Jos sinulla on kysymyksiä koskien tämän hetkistä tai tulevaa varausta, soita meille numeroon 0800 772 355.

Mikäli tykkäsit kirjoituksesta, voit jakaa!

Kirjoitus julkaistu kategoriassa Autonvuokrauksen vinkit. Lisää permalink kirjanmerkkeihin.

Jaa mielipiteesi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *